آشنایی با تور هوایی و زمینی آنتالیا در نوروز و ایام عادی

تور آنتالیا یکی از پر طرفدارترین تورهایی است که بسیاری از افراد علاقمند به شرکت در این تور می باشند.

امروزه سفر به شهرهای ساحلی و گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات در این شهرها رونق زیادی یافته و بسیاری از افراد اقدام به رزرو تور مسافرتی برای مقاصد مختلف به خصوص شهرهای ساحلی ترکیه مثل آنتالیا و آلانیا و سایر شهرها می نمایند.

به طور کلی تور آنتالیا در ایام مختلف سال، مثل تورهای نوروزی، تورهای تعطیلات آخر هفته و یا حتی ایام عادی اول هفته ها به شکل های مختلفی برگزار می شود و هر شخص با توجه به علاقه و شرایط خودش، می تواند از راه های مختلف زمینی و هوایی جهت سفر به آنتالیا اقدمات لازم را انجام دهد.

ظرفیت و پتانسیل بالای گردشگری در آنتالیا باعث شده است که گردشگران زیادی از کشورهای بسیاری از جمله روسیه، فرانسه، آلمان و ایران و امارات، به این شهر ساحلی سفر نمایند.

سواحل تمیز و بزرگ، قرارگیری در کنار دریای سیاه، امکان استفاده از انواع خدمات رفاهی و تفریحی از جمله امکان شنا در استخرهای خصوصی، ماساژ و حمام ترک، انواع غذاهای سنتی و مدرن مناطق مختلف جهان با طعمی بی نظیر، طبیعت بسیار زیبا و انواع تفریحات آبی مختلف مانند اسکی روی آب، والیبال ساحلی و بسیاری از موارد دیگر باعث می شوند که انگیزه سفر به آنتالیا در ما چند برابر شود.

ساحل لارا و کمر و بندر قدیمی آنتالیا یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر در کشور ترکیه بوده و توصیه می کنیم هنگام سفر به این شهر ساحلی زیبا، بازدید از این مناطق را از دست ندهید.

در این ساحل بزرگ شما می توانید از انواع امکانات از جمله پلاژهای مجهز، مراکز تفریحی و انواع رستوران های مختلف، زمین های ساحلی برای والیبال و فوتبال و انواع تفریحات آبی استفاده نمایید. اگر علاقمند به طبیعت گردی هستید، می توانید سری به آبشار دودن در آنتالیا بزنید و از طبیعت بسیار زیبای این منطقه لذت ببرید.

آبشار دودن در فاصله حدود ۱۲ کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد و می توانید در این محیط زیبا استراحت نمایید. شهر آنتالیا دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد که در بیشتر ایام سال معتدل می باشد و معمولا در زمستان ها، همراه با بارش باران و برف است. بهترین زمان برای سفر به شهر زیبای آنتالیا فصل بهار و تابستان می باشد.

در این ایام هوای آنتالیا بسیار مطبوع می باشد و می توانید از انواع تفریحات آبی و دریایی نهایت استفاده را بکنید. البته لازم به ذکر است که آنتالیا به خصوص در ایام عید نوروز و تابستان بسیار شلوغ و پر ازدحام بوده که مملو از برنامه های تفریحی و جشن های شاد و خاطره انگیز می باشد و بهتر است از قبل، رزرو تور آنتالیا را انجام دهید.

تور آنتالیا به چند دسته تقسیم می شود؟

در حالت کلی این تور به دو دسته زمینی و هوایی تقسیم بندی می شود که در ذیل به بررسی آن ها می پردازیم:

  • تور زمینی آنتالیا
  • تور هوایی آنتالیا

تور زمینی آنتالیا
تور زمینی آنتالیا در نوروز و ایام عادی

معمولا آژانس های مسافرتی به دو صورت زمینی و هوایی تورهای مختلفی را اجرا می کنند و افراد با توجه به بودجه و شرایط خودشان می توانند اقدام به سفر کنند.

یکی از معروف ترین سفرها به آنتالیا که آژانس فارا گشت کوروش کبیر آن را اجرا می کند، تور زمینی آنتالیا نوروز است

https://faragasht.com/tour/nowruz-antalya-land-tour-by-bus

همانطور که اشاره شد تور آنتالیا زمینی نوروز از پر طرفدارترین سفرهای ویژه به آنتالیا است که به شما هم پیشنهاد آن را می دهیم.

فاصله شهر آنتالیا از تهران حدود ۱۷۰۰ کیلومتر می باشد. معمولا از سه پایانه مرزی بازرگان، رازی و سرو جهت خروج از کشور و رسیدن به کشور ترکیه استفاده می کنند که مرز بازرگان بهترین مسیر و نزدیک ترین آن می باشد.

تورهای زمینی از شهرهای مختلف به خصوص تهران و تبریز اجرا می شوند که اتوبوس ها به صورت وی آی پی با امکانات بسیار عالی می باشند. اگر دوست دارید که در طول مسیر از طبیعت زیبای ترکیه و مناظر مختلف لذت ببرید، می توانید به صورت زمینی در تور آنتالیا شرکت کنید.

تورهای زمینی به گونه ای می باشند که به صورت گروهی و جمعی برگزار می شوند و شما با افراد و دوستان جدیدی آشنا می شوید و شرکت در این نوع تورها بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می باشد.

در ضمن اگر در ایام نوروز این سفر را رزرو کنید، می توانید از برنامه ها و جشن های مخصوص سال نو نیز استفاده کنید. و اگر در سایر ایام مختلف سال آن را رزرو کنید، تور فوق العاده ارزانی را تجربه خواهید کرد.

تور آنتالیا هوایی

سفرهای هوایی به آنتالیا نیز توسط شرکت های مختلف هواپیمایی خارجی و داخلی ایرباس به صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد. بدیهی است که سفر با هواپیما بسیار ساده و راحت بوده و بعد از ۲ الی ۳ ساعت در مقصد مورد نظر خواهید بود.

هتل هایی که در پکیج های تور آنتالیا وجود دارند خدمات خودشان را به صورت ۱۲ ساعته و ۲۴ ساعته ارائه می دهند که به این هتل ها در اصطلاح all و uall می گویند. این هتل ها بسیار لوکس بوده و دارای درجه بندی مختلفی نیز می باشد.

هتل های ۵ ستاره لوکس معمولا تمامی امکانات لازم را در اختیار شما قرار می دهند تا سفری لذت بخش را تجربه نمایید.

انواع غذاها و نوشیدنی های مختلف، حمام ترکی، سونا، استخر اختصاصی و ماساژ، میان وعده و عصرانه های لذت بخش، سالن کنفرانس و جلسات، اتاق های لوکس وی آی پی با تمامی امکانات، منظره رو به دریا با زوایای دید مختلف و بسیاری از خدمات دیگر، تنها بخشی از آن چیزی است که شما در تور آنتالیا فارا گشت می توانید تجربه نمایید.

تور هوایی آنتالیا

رزرو تور آنتالیا از طریق آژانس هواپیمایی معتبر در تهران و ایران

آژانس های مسافرتی و هواپیمایی تجربه بالایی در برگزاری تورهای مختلف زمینی و هوایی به شهرهای توریستی ترکیه از جمله آنتالیا و آلانیا را دارند و شما به راحتی می توانید با کارشناسان آژانس های هواپیمایی تماس گرفته و راهنمایی های لازم در مورد سفرتان را از آن ها بپرسید.
قابل ذکر است که در برخی از ایام سال به خصوص ایام پیک و شلوغ (عید نوروز، مناسبت ها و جشنواره های مختلف) شهر آنتالیا بسیار شلوغ بوده و بهتر است از قبل تور خود را رزرو نمایید تا نگران هزینه و سفر خودتان نباشید.

آژانس های مسافرتی دارای مجوز به بهترین نحو ممکن تورهای مختلف را اجرا می کنند و از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه می باشند و توصیه ما این است که از آژانس های هواپیمایی و مسافرتی معتبر مورد تایید سازمان گردشگری که مجری اصلی تور آنتالیا هستند مثل فارا گشت https://faragasht.com و یا وب سایت تور خارجی viator.com جهت سفرهای ترکیه خود استفاده نمایید.

آژانس های مسافرتی به علت روابط نزدیکی که با کارگزاران و هتل های مختلف دارند، نرخ های بسیار مناسبی از هتل های آنتالیا در مناطق مختلف کمر، سیده، بلک و لارا دریافت می کنند و تور آنتالیا ترکیه را به صورت کامل (بلیط پرواز، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، خدمات وی آی پی، بیمه مسافرتی بین المللی و…..) و همینطور تور زمینی آنتالیا ویژه ایام نوروز، بهار، تابستان، پاییز و زمستان با کاملترین خدمات به شما ارائه می دهند و شما با خیال راحت می توانید سفر کنید و لذت ببرید.

4.7/5 - (13 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. سلام مقاله را مطالعه کردم و اطلاعات بسیار جامع و کاملی را درباره تور آنتالیا نوروز و البته روزهای عادی دریافت کردم. با توجه به این مطلب تور آنتالیا زمینی ارزان تر است اما مدت زمان بیشتری را باید در راه باشیم اما به صورت هوایی با تفاوت قیمت بیشتر اما مدت زمان خیلی کمتری را صرف می کند و مسلما راحت تر است.
    با این شرایط قبل از تماس با آژانس فارا گشت باید تصمیم بگیرم که تور هوایی آنتالیا را می خواهم یا زمینی که خیلی وقت زیادی از آن ها نگیرم.
    سایر دوستان هم اگر نظری دارند بدهند تا در تصمیم گیری بهتر استفاده کنم.
    با تشکر از سایت کافه صور بابت ارائه مطالب مفید و کاربردی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن