خرید در کیش

جزیره کیش نگین گردشگری لوکس و مدرن خلیج فارس یکی از مقاصد توریستی مهم در ایران به شمار می‌رود. این جزیره با هتل‌های زیبا و جذاب خود و همینطور جاذبه های توریستی چشم نوازش، بی شک هر گردشگری را عاشق خود می‌کند. روزهای بی پایان و آفتاب سوزان جزیره کیش، یکی از دلایل مهم گردشگران برای سفر به این جزیره زیبا با آب‌های زلال و کریستالی است. در کنار همه این‌ها خرید در کیش یکی از سرگرمی‌های جدایی ناپذیر از تور کیش است. تمام کسانی که به جزیره زیبای کیش در میان آب‌های خلیج همیشه فارس سفر می‌کنند، خرید را در جایی از برنامه خود قرار می‌دهد. با وجود اینکه قیمت اجناس در پاساژهای لوکس این جزیره کمی بالا است، باز هم نمی‌توان به کیش رفت و خرید نکرد. اما بهتر است ببینیم که بهترین مکان‌ها و مراکز خرید کیش کدام هستند.

مراکز خرید مهم کیش

وقتی وارد جزیره کیش می‌شوید با مراکز خرید لوکس و زیبای متعددی روبرو خواهید شد که وسوسه خرید در وجود شما را دو چندان خواهند کرد. برندهای معروف، ویترین‌های پر زرق و برق، معماری لوکس، همه و همه مجموعه‌ای گرد هم آوردها‌ند که شما را مجبور می‌کنند تا همه پول خود را صرف خرید کنید. اما بهتر است خودتان را کنترل کنید و برای خریدی درست برنامه ریزی کنید. در ادامه ۳ مرکز خرید مهم در کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

رویا مال مرکز خریدی رویایی

اگر شیک پوش و مارک پوش هستید و برند لباسی که می‌پوشید براتان خیلی مهم است، حتما سری به رویا مال بزنید تا رویایتان به حقیقت بپیوندد. هر برندی که دوست دارید را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. در این مرکز خرید، انواع فروشگاه‌های پوشاک برند خانم‌ها و آقایان و همینطور لوازم آرایش و ده‌ها نوع فروشگاه متنوع دیگر وجود دارد. گریماس (Grimas)، دلونگی (Delonghi)، اپل (Apple)، ماوی (Mavi)، ال جی (LG)، تامی هایلفیگر (Tommy Hilfiger) و بسیاری دیگر از برندهای معروف و برجسته جهان را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. اگر گرسنه شدید نگران نباشید؛ فود کورت رویا مال با غذاهایی متنوع و رویایی از شما پذیرایی خواهد کرد.کودکانتان نیز بی نصیب نخواهند ماند و از بازی در شهر بازی رویا مال لذت خواهند برد.

خرید در کیش

مرکز خرید دامون

ممکن است با تور ارزان کیش به این جزیره سفر کنید و خیلی قصد خرید نداشته باشید. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، نباید بازدید از مرکز خرید دامون را از دست بدهید. رفتن به مراکز خرید در کیش صرفا جنبه خرید ندارد و شما می‌توانید برای صرف وعده غذایی خود یا لذت بردن از تفریحات دیگر ارائه شده در مرکز خرید به این مرکز خرید مراجعه کنید. فودکورت و طبقه بازی در دامون، لذتی تکرار نشدنی را برای مسافران کیش رقم خواهد زد. به علاوه اگر قصد خرید هم داشته باشید، مطمئنا فروشگاه‌های شیک و زیبای دامون شما را راضی و خوشنود خواهند کرد. در هر صورت دست خالی از این مرکز بیرون نخواهید رفت؛ یا با خاطره‌ای خوش از تفریح در دامون یا با کیسه‌های خرید شیک از این مرکز خرید شیک و لوکس خارج خواهید شد.با سایت توریاب تور لحظه آخری را تجربه کنید.

خرید در کیش

بازار مروارید

بازار مروارید یکی از مراکز خریدی است که بیشتر کیش گردان حتما برای خرید به آن سری می‌زنند. این مرکز خرید با معماری جالب خود دارای انواع فروشگاهای متنوع است و قیمت اجناس هم نسبتا در بازار مروارید قابل قبول و خوب است. جالب است که بدانید ۸ بازرچه در بازار مروارید قرار دارند؛ نام این بازارچه‌ها، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، بیستون، آریا، تیسفون، ایران و پارس است. معماری بازار مریم شما را به دوران هخامنشیان خواهد برد. وجود رستوران و کافی شاپ در این بازار، مجموعه خریدی کامل و زیبا را گرد هم آورده است. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، گردش در این بازار زیبا برای شما خالی از لطف نخواهد بود. اجرای موسیقی زنده در شب‌ها در بازار مروارید یکی دیگر از لذت‌های گشت در این مرکز خرید برای شما خواهد بود.

خرید در کیش

سخن آخر

به لطف وجود مراکز خرید متعدد در کیش، سفر به کیش دارای جذابیتی صد چندان برای کسانی خواهد بود که خرید کردن برایشان تفریحی دل انگیز و هیجان انگیز است. اگر قصد سفر به کیش را دارید،توریاب مرجع تور لحظه آخری در ایران بهترین مجری تورهای کیش، با ارائه انواع تورهای کیش به شما کمک می‌کند تا بتوانید با انتخاب متاسب‌ترین تور، خاطره‌ای تکرار نشدنی را برای خود رقم بزنید. شما همچنین می‌توانید برای اطلاع از تور لحظه آخری به لست تورز نیز مراجعه کنید.

این مقاله تا چه میزان برای شما مفید بود؟

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *