هتل های میدان ساحل کیش

جزیره کیش همواره یکی از مقصد‌های پر‌طرف‌داری است که بسیاری از افراد آن را برای سفر انتخاب می‌کنند. کیش توانسته با جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و امکانات مناسب، نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. یکی از فاکتور‌های مهم در سفر به کیش هتلی است که در آن اقامت خواهید داشت. هتل‌های فراوان و متنوعی در کیش وجود دارند که شما باید هتلی متناسب با شرایط خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

اگر دوست دارید در سفر خود به کیش، یکی از هتل‌های ساحلی آن را برای اقامت خود رزرو کرده و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی داشته باشید، حتما تا پایان این‌مقاله با ما همراه باشید.

هتل‌های میدان ساحل کیش

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی که بسیاری از مسافران برای انتخاب هتل در کیش در‌نظر می‌گیرند، نزدیکی آن به ساحل است. به همین دلیل هتل‌های با سواحل اختصاصی و نزدیک به ساحل طرف‌داران زیادی دارند. خوشبختانه کیش، سواحل طولانی و زیبایی دارد که از بسیاری از هتل‌ها با چند دقیقه پیاده‌روی به ساحل می‌رسید.

از‌جمله هتل‌های خوبی که نزدیک ساحل هستند، مواردی مانند هتل مارینا پارک کیش، هتل داریوش، هتل پارمیس کیش، هتل شایان کیش، هتل ترنج کیش، هتل شایگان، هتل ویدا، هتل ارم، هتل آریان و هتل سیمرغ کیش نام‌های آشنایی هستند که حتی اگر به کیش سفر نکرده باشید، احتمال دارد نام آن‌ها را شنیده باشید. پس با ما همراه باشید تا این‌هتل‌ها را معرفی و بررسی کنیم.

هتل شایان کیش

یکی از هتل‌های قدیمی و با‌سابقه کیش که طرف‌داران فراوانی دارد، هتل شایان کیش علی بابا است. این هتل با امکانات بی‌نظیری که ارائه می‌دهد سعی داشته تا میهمانان خود را با هر سلیقه‌ای راضی نگه دارد. در این هتل سوئیت‌هایی هم برای افرادی که دلشان نمی‌خواهد در اتاق‌های کوچک اقامت داشته باشند، در‌نظر گرفته شده است.

از سری امکانات هتل می‌توان به پارکینگ، آتلیه عکاسی، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، آرایشگاه، سرویس‌های بهداشتی ایرانی در قسمت لابی هتل، روم سرویس، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، پذیرش ۲۴‌ساعته، اجاره خودرو، ترانسفر فرودگاهی رایگان و خدمات تور را نام برد. هتل کافی‌‎شاپ‌ها و رستوران‌های لوکسی دارد که رضایت مشتریان را برآورده می‌کند.

رزرو اتاق در هتل شایان

سالن آمفی‌تئاتر، کنفرانس و امکانات ورزشی بی‌نظیری مانند استخر، جکوزی، فوتبال دستی، وایت بال، تنیس، دوچرخه‌سواری، سونا، بیلیارد، اسنوکر، دارت و اتاق ماساژ نیز از دیگر امکاناتی هستند که هتل برای میهمانان خود فراهم کرده است.

سالن آمفی‌تئاتر در این‌‌هتل دارای ظرفیت ۲۳۰ نفر است و امکانات مجهز و مدرنی برای برگزاری مناسبت‌های مختلف دارد. سالن کنفرانس هتل، ۲۱ نفر ظرفیت دارد و موقعیت مناسبی برای برگزاری انواع جلسات کاری و … شما خواهد بود. اگر نگاهی به کامنت‌ها و نظرات کاربرانی که قبال در هتل داشته‌اند بیندازیم، یکی از نکات مثبت هتل، رعایت نکات بهداشتی و نظافتی بوده که برای بسیاری از مسافران اهمیت زیادی دارد.

هتل داریوش کیش

در قسمت قبل درباره هتل شایان کیش مطالبی را بیان کردیم. در این قسمت می‌خواهیم درباره هتل داریوش صحبت کنیم. اگر نگاهی به تصاویر هتل داریوش داشته باشید، متوجه می‌شوید که حتی تماشای این‌هتل، جاذبه‌های فراوانی دارد که افراد زیادی را به خود جذب می‌کند.

هتل امکانات متنوع و به‌روزی دارد و با اقامت در یکی از اتاق‌های آن خاطره خوشی را برای خود و همراهان رقم خواهید زد. برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل و قیمت آن حتما به یکی از سایت‌های معتبر مراجعه کنید.

سایت علی بابا یکی از سایت‌های خوب در این‌زمینه است که برای رزرو هتل، مسیر ساده و مشخصی را برای کاربران آماده کرده است. بعد از مراجعه به قسمت رزرو هتل‌ها، امکانات متنوعی برای چینش و تعیین اولویت مشاهده آن‌ها، در‌اختیار شما خواهد بود.

هتل مارینا پارک کیش

هتل پنج‌ستاره مارینا پارک کیش، یکی از هتل‌های زیبای کیش است که در دو طرف آن ساحل زیبای خلیج‌فارس، مشاهده می‌شود. هتل از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و با جاذبه‌های فراوان و امکانات بی‌نظیری که دارد، جایگاه ویژه‌ای را میان هتل‌های جزیره کسب کرده است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل ترنج کیش

یکی از هتل‌های زیبای کیش که افراد معروف زیادی در آن اقامت داشته‌اند، هتل ترنج کیش است. هتل ترنج دو قاز دارد که یکی از آن‌ها روی آب‌های دریا واقع شده است. شما با اقامت در هتل، در زیر پا‌های خود آب دریا را مشاهده می‌کنید. البته این‌موضوع از‌نظر زیست‌محیطی بررسی شده و حالتی در‌نظر گرفته شده که به محیط‌زیست آسیبی وارد نکند.

کلام آخر

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سفر به کیش انتخاب و رزرو هتلی مناسب برای اقامت است. همواره مسافران زیادی به نزدیکی هتل به ساحل و دسترسی آن توجه زیادی دارند. در این‌مقاله تعدادی از هتل‌های زیبای کیش را توصیف کردیم و نام تعداد دیگری را نیز بیان کردیم.
اگر دوست دارید به کیش سفر کنید کافی نام هر‌یک از هتل‌های گفته‌شده مانند هتل شایان کیش را جستجو کرده یا با مشاهده اطلاعات آن‌ها در سایت علی بابا اطلاعات به‌روز و دقیقی را کسب کنید.

1/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن