بهترین رستوران‌های اردبیل و سرعین

شناخت بهترین رستوران‌های اردبیل برای کسانی که از این شهر دیدن می‎کنند، می تواند بسیار جذاب باشد. شهری که آش دوغش بسیار معروف است و کباب‌های لذیذی را هم می‌توان آنجا خورد. اردبیل شهر چلوکبابی‌ها است و هنوز که هنوز است نان داغ، کباب داغ طرفداران زیادی در اینجا دارد چون عجله‌ای برای بازشدن فست فودی ها یکی بعد از دیگری هنوز نیست. ما برای شما که به اردبیل سفر می‌کنید و به دنبال رستوران مناسبی می‌گردید، در ایم مطلب قصد داریم بهترین رستوران‌های اردبیل را خدمتتان معرفی کنیم.

کبابی حاج قربان

کباب کاسه ای حاج قربان اردبیل - بهترین رستوران های اردبیل

محال است از کسی آدرس رستوران های خوب اردبیل را بپرسید و درباره حاج قربان چیزی نگوید. حاج قربان یکی از معروف‌ترین‌ها و قدیمی‌های این صنف است که با شیک و پیک کردن رستورانش در سال‌های اخیر یک سرو گردن در پذیرایی از آنهای دیگر بالاتر است. در حاج قربان، کباب کوبیده حرف اول را می‌زند. در اینجا کباب کوبیده مخصوص شامل سه سیخ است که با گوجه و فلفل کبابی و نان تازه‌ای که در همانجا پخته می‌شود ، در کاسه‌های گل سرخ برایتان آورده می‌شود. رسمی بسیار پسندیده نیز در حاج قربان حکمفرماست و آن اینکه بعد از غذا برایتان چای می‌آوردند. کباب مخصوص قربان ۱۱ هزار تومان است.

آدرس: اردبیل خیابان سعدی، چهارراه باغمیشه، نرسیده به پل سعدی

رستوران ضیافت، یکی از بهترین رستوران‌های اردبیل

پیچاق قیمه ضیافت

یکی از غذاهای سنتی اردبیل پیچاق قیمه است. خورشتی شبیه قیمه که در آن خلال بادام و تخم مرغ می‌ریزند. در اردبیل کجا این غذا را بخورید؟ یکی از رستوران هایی که پیچاق قیمه‌های خوش طعمی دارد، رستوران ضیافت است. در ضیافت علاوه بر غذاهای سنتی اردبیل مثل پیچاق قیمه و چیغرتما که خوراک مرغ است، انواع و اقسام خورشت‌ها و کباب‌ها مثل شیشلیک و کباب بناب نیز سرو می‌شود و تعریف بنابش را زیاد می‌کنند.

آدرس: اردبیل، خیابان امام خمینی، جنب سینما انقلاب، پلاک ۱/۷۲۱۹

کبابی حاج ملک

رستوران حاج ملک اردبیل بهترین رستوران های اردبیل

در حاج ملک رسم جالبی برقرار است و آن اینکه شما در این کبابی خودتان گوشت تازه را سفارش می‌دهید و کباب شده‌اش را تحویل می‌گیرید. یعنی اینکه وارد رستوران حاج قربان می‌شوید، حاج ملک قیمت هر کیلو گوشت را روی دیوار زده است از راسته گوسفندی تا دل و جگر و جوجه و براساس نرخ مصوب قیمت گوشت و مرغ. یک کیلو یا هرچقدر که بخواهید سفارش می‌دهید و برایتان سریع کباب می‌شود. فیله گوسفندی اینجا بسیار معروف است.

آدرس: اردبیل،خیابان ساحلی، اول خیابان پیرمادر

رستوران گل سرخ

رستوران گل سرخ اردبیل بهترین رستوران های اردبیل

یکی از بهترین رستوران‌های اردبیل که برای صرف غذا محیط تمیز و شیکی دارد، رستوران گل سرخ در مسیر شورابیل است. رستوران گل سرخ به کباب‌هایش معروف است و کیفیت کباب دنده‌اش که در زبان ترکی به آن قابرقا می‌گویند، نیز معروف است. قیمت ها در این رستوران کمی بالاتر از جاهای دیگر است.

آدرس: اردبیل، خیابان عطائی، نرسیده به میدان جانبازان

فست فود خوب در اردبیل

آدم همیشه که نمی‌تواند غذاهای برنجی و کباب بخورد و بعضی وقت‌ها هم دلش هوس پیتزا و ساندویچ می‌کند. در اردبیل دو فست فود معروف وجود دارد. یکی پیتزا پیتزا که همانطور که از اسمش پیداست به پیتزاهایش معروف است و یکی دیگر پیتزا سارا که هم ساندویچ‌هایش معروف است و هم پیتزاهایش. پیتزا سبزیجات این رستوران نظر خیلی‌ها را جلب کرده.

پیتزا سارا

آدرس پیتزا سارا: اردبیل میدان ارتش، روبه روی گلستان علی

آدرس پیتزا پیتزا: اردبیل، میدان ارتش، روبه روی دبستان معلم

رستوران عدل مینایی ، یک پیشنهاد خوب در سرعین

رستوران عدل مینایی سرعین

در سرعین، شهر آب‌های گرم که هرساله به خاطر همین ویژگی‌اش مسافران زیادی به آن سفر می‌کنند دو رستوران خوب هست. رستوران عدل که به مینایی نیز معروف است و رستوران فرزاد. حاج قاسم علی و حاج علی مینایی، دو برادرند که نزدیک نیم قرن است که رستوران عدل مینایی را به یک برند معتبر در صنف غذاخوری‌های منطقه تبدیل کرده‌اند. قربان، سرآشپز این رستوران تخصص ویژه‌ای در تهیه کباب برگ دارد. قربان کباب برگ را با راسته، فیله و مغز ران گوساله درست می‌کند و همین در لذیذ شدنش نقش زیادی دارد. رستوران فرزاد نیز که یکی از خوب‌های سرعین است با دایی‌هایش در رستوران عدل رقابتی تنگاتنگ دارد و رسم کباب برگ خوب دست مشتری دادن نیز اینجا هم برقرار است. این دو رستوران در میدان ساری سو سرعین قرار دارند.

مطالب پیشنهادی:

این مقاله تا چه میزان برای شما مفید بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *