تخفیف ویژه خدمات گردشگری در روز کیش

منطقه آزاد کیش به مناسبت روز کیش در ۲۰ آبان ماه به گردشگران و مسافران امکانات و خدمات تفریحی با ۵۰ درصد تخفیف ارائه خواهد کرد. علیرضا قائدیان، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، از تخفیف ویژه ۵۰ درصدی امکانات و خدمات تفریحی و گردشگری جزیره کیش در ۲۰ آبان خبر داد که روز کیش نام‌گذاری شده است.

علیرضا قائدیان در تشریح ویژه برنامه‌های این روز بیان کرد که برای اینکه این روز به‌عنوان روزی به‌یاد ماندنی در ذهن گردشگران و کیشوندان نقش بندد، تخفیفات ۵۰ درصدی شامل کلیه برنامه‌های تفریحی و گردشگری و واحدهای اقامتی است.

وی همچنین از برگزاری مراسم نورافشانی و اجرای برنامه‌های موسیقی عمومی با حضور گروه‌های ملی و محلی در روز کیش خبر داد و افزود:

از دیگر برنامه‌های این روز که توسط معاونت گردشگری تدارک دیده شده، برگزاری مسابقه آشپزی دریایی روی کشتی‌های گردشگری جزیره، رونمایی و بهره‌‌برداری از سامانه جامع ارایه و فروش خدمات گردشگری کیش، بهره‌برداری از یک فروند کشتی تفریحی و گردشگری و استقبال و پذیرایی از مسافران در مبادی ورودی به جزیره در پروازهای هواپیمایی کیش با شیرینی‌های محلی است.

وی با تقدیر مدیریت منطقه آزاد کیش به خاطر نامگذاری ۲۰ آبان به نام روز کیش این رویداد را فرصت مغتنم برای آشنایی هرچه بیشتر ساکنان نقاط مختلف کشور و گردشگران بین‌‌المللی با داشته‌ها و ظرفیت‌های متنوع این جزیره و ارج نهادن به منزلت کیش و مردمان آن عنوان کرد.

در روز ۲۰ آبان با حضور گردشگران و شهروندان این جزیره اولین آیین نکوداشت جزیره گردشگری کیش برگزار می‌شود و امسال آیین و برنامه‌هایی ویژه برای معرفی هرچه بیشتر جلوهای فرهنگی و اجتماعی این جزیره به‌عنوان یکی ازکانون گردشگری کشور و منطقه برای نخستین بار در این روز برپا می‌شود.

تفریحات کیش

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش این روز در حوزه ملی بیان کرد که این روز فرصتی برای الگوسازی، معرفی توانمندی‌ها و تبیین شاخصه‌های برجسته زیست شهری این دیار کهن در سطوح محلی ملی و جهانی است.

سعید پورعلی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی برای این روز در جزیره کیش پیش‌بینی شده افزود که در تلاش برای تبدیل روز کیش را به جشنواره‌ای بیاد ماندنی و سرشار از پیام‌های موثر هستیم.

ایشان در برپایی هر چه باشکوه‌تر این روز از همکاری همه بخش‌های سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان‌ها و نهادها، اصناف، بازاریان، هنرمندان، اصحاب رسانه و سایر قشرها خبر داد و گفت:

در حوزه‌های گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برنامه‌های متعددی در جزیره پیش‌بینی شده که از جمله برنامه‌های این روز ارایه خدمات عمومی به کیشوندان و گردشگران با تخفیف‌ها و تسهیلات ویژه است.

وی همچنین با اشاره به فراگیری آیین‌های ویژه نکوداشت روز کیش اضافه کرد که متناسب با این روز فضای عمومی جزیره تغییر می‌کند و انتظار این است که در این تغییرات همگان به‌ویژه بازارها، هتل‌ها و اماکن عمومی، سهیم ‌شوند.

جهت اطلاع از آخرین خبرها به تلگرام کافه صور بپیوندید.

این مقاله تا چه میزان برای شما مفید بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *