سفرنامه برادران امیدوار

سفرنامه‌ها ما را با دنیایی که تا به حال ندیدیم آشنا می کنند و تجاربی که ممکن است به دست آوردنشان سال ها طول بکشد را به صورت چکیده به ما انتقال می دهد. فرقی نمی کند تا به حال در زندگیتان سفرنامه خوانده اید یا خیر، ما می‌خواهیم کتاب ویژه‌ای به شما پیشنهاد دهیم که خواندنش برای هر کسی توصیه می‌شود. سفرنامه برادران امیدوار خلاصه ای از ده سال سفر به دور دنیای دو برادری است که به عنوان اولین جهانگردان ایرانی دوست داشتند دنیا رو با چشم های  خودشون ببینند و زندگی رو از نزدیک لمس کنند.

برادران امیدوار سفر پژوهشی خودشون رو در سال ۱۳۳۳ با دو عدد موتورسیکلت شروع کردند و سپس کم کم راه خودشان را به همه قاره ها و گوشه کنارهای این کره خاکی پیدا کردند. چیزی که این کتاب را منحصر به فرد می کنه، اتفاقات جذابیه که طی ۱۰ سال سفر این دو برادر براشون اتفاق افتاده. سفری پر از خطر و ماجراجویی، با هدف اصلی آشنایی با قبایل و انسانهایی که هنوز به شکل بدوی زندگی می کنند. داستان ها و اتفاقاتی که در این کتاب میخونید، شور زندگی و گشتن به دور دنیا رو به زندگیتان برمیگرداند و اطلاعات خوبی از کشورهای مختلف دنیا برای شما فراهم آورده است.

برادران امیدوار

سفرنامه برادران امیدوار، لحنی گزارش گونه دارد و به همراه نقشه مسیرها و عکس های جذاب از اتفاقات و قبایل مختلف، شما را تا آخر کتاب راهنمایی می کند. علاوه بر کتاب، فیلم مستندی از سفر این دو برادر وجود داره که میتونید برای تکمیل اطلاعات اون رو هم تهیه کنید (در موزه برادران امیدوار کاخ سعدآباد فیلم و کتاب را با هم می توانید تهیه کنید). این کتاب را فقط به کسانی پیشنهاد می کنیم که ارزش سفر و خطر کردن برای یادگرفتن چیزهای بیشتر درباره این دنیا می دانند و دوست دارند با شیوه زندگی آدمهایی که روی همین کره اما کمی دورتر از ما زندگی می کنند، آشنا شوند.

برادران امیدوار

سفرنامه برادران امیدوار هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی موجود است و انتشارات جمهوری نیز آن را به چاپ رسانده است.

نام کتاب: سفرنامه برادران امیدوار

نام پدیدآورندگان: عیسی و عبدالله امیدوار

مشخصات نشر: تهران، نشر جمهوری، ۱۳۸۷

حجم: ۲۵ مگابایت

تعداد صفحات: ۶۷۳ صفحه

[download id=”1506″]

کتاب سفرنامه برادران امیدوار

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *