هتل همای تهران، هتلی اصیل با استاندارد‌های برند شراتون

آدم‌ها در بسیاری از مواقع تمایل دارند که در هنگام خرید کالا‌ها یا حتی خدمات از مطرح‌ترین برندهای موجود در بازار استفاده کنن.

در حوزه رزرو هتل هم این ماجرا صادق است و خیلی‌ها تمایل دارند که در هتلی شیک و مطرح اقامت داشته باشند.

اگه شما هم جزو کسانی هستید که به کیفیت بسیار اهمیت می‌دهید و به زودی قصد سفر به شهر تهران را دارید بد نیست که با یکی از بهترین هتل‌های این شهر که زیر مجموعه یکی از بزرگ‌ترین برند‌های هتلداری دنیا می‌باشد، آشنا شوید.

این مقاله درباره هتل همای تهران است. هتلی متولد شده از دل برند معروف شرایتون.

نگاهی به تاریخچه هتل همای تهران

هتل ۵ ستاره هما تهران در سال ۱۳۵۲ تاسیس شده است. این هتل در ابتدا به نام هتل شرایتون فعالیت خود را شروع کرد زیرا همانطور که اشاره کردم این هتل زیر مجموعه برند جهانی هتل سازی شراتون بوده است.

با شروع انقلاب این هتل مصادره شده و در اختیار دولت ایران در آمد و مالکیت آنان به مجموعه هواپیمایی جمهوری اسلامی داده شد و همین شد که اسم آن از شرایتون به هما تغییر کرد.

در سال ۱۳۹۱ اما سازمان تامین اجتماعی سهام هتل‌های همای سراسر کشور را خریداری کرد و در حال حاضر این هتل‌ها در اختیار سازمان تامین اجتماعی می‌باشد.

نمای هتل هما تهران

زمانی که وارد هتل‌های استان تهران می‌شوید معماری و طراحی آن شما را شگفت زده می‌کند و این نوید را می‌دهد که در یک هتل فوق‌العاده قرار است اقامت داشته باشید. معمار این هتل زیبا فردی آمریکایی به نام ولتون بکت است که هتل‌های شاخص و مطرح بسیاری را در سراسر جهان ساخته است. همچنین هتل هما در شهرهای دیگری مثل شیراز و اصفهان نیز شعبه دارد.

معرفی اتاق‌ها و امکانات هتل همای تهران

هتل همای تهران از آنجا که یک هتل پنج ستاره به حساب می‌آید امکانات رفاهی بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند اقامت شما را خاص و شیرین کند.

در این هتل زیبا همه نوع امکاناتی در اختیار شما قرار دارد از این امکانات می‌توان به استخر سرپوشیده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، باشگاه بدن سازی، ترانسفر، کافی شاپ، رستوران، خدمات خشک‌شویی، مینی بار، سیف باکس و… اشاره کرد.

استخر هتل هما تهران

بد نیست که نگاهی گذرا به اتاق‌های این مجموعه نیز داشته باشیم و با آن‌ها بیشتر آشنا شویم:

اتاق‌های تویین هما کلاس

زمانی که پای خود را در این اتاق می‌گذارید طراحی فیروزه رنگ آن شما را جذب می‌کند. این اتاق‌های زیبا مخصوص اقامت دو نفر می‌باشد و تمام امکانات رفاهی مورد نیاز را در اختیار مهمانان خود می‌گذارد.

اتاق‌‌های دابل هما کلاس

طراحی و امکانات رفاهی این اتاق مانند اتاق‌های تویین هتل هما می‌باشد با این تفاوت که با داشتن یک تخت دونفره اتاق مناسبی برای زوج‌ها می‌باشد.

سوئیت هما کلاس

این سوئیت‌ها با داشتن امکاناتی مانند حمام اختصاص با وان ویژه و همچنین مبلمان خاص و شیک رفاه و آرامش بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آوردند. اگر تمایل دارید که در یکی از لوکس‌ترین اتاق‌های این هتل اقامت داشته باشید سوئیت‌های هتل هما بهترین انتخاب است.

سوییت هماکلاس هتل هما تهران

سوئیت جونیر هتل هما

این سوئیت‌ها دارای میز مطالعه، مبلمان نیم ست ۵ نفره، میز آرایش و یک تخت دو نفره می‌باشند. این سوئیت‌های برای زوج‌های جوان، سفرهای کاری و یا تفریحی می‌تواند بسیار مناسب باشد.

رویال سوئیت هتل هما

این اتاق‌ها به درد کسانی می‌خورد که به صورت گروهی سفر کرده و به دنبال رزرو یک اقامتگاه خاص و لوکس‌ هستند. این سوئیت‌ها یک آشپزخانه کوچک، مبلمان ۶ نفره، وسایل پذیرایی، اتاق خواب با تخت دبل و… را شامل می‌شود.

اتاق‌های ساعتی هتل هما

امکان دارد که سفر شما به تهران تنها برای چند ساعت باشد به همین منظور می‌توانید از اتاق‌های ساعتی هتل‌ همای تهران استفاده کنید.

نگاهی به رستوران و کافی شاپ هتل همای تهران

همانطور که اشاره کردم در هتل هما امکاناتی نظیر رستوران و کافی شاپ نیز در اختیار مسافران است. کافی شاپ‌ و رستوران این هتل جزو خاص‌ترین مکان‌های این هتل هستند و با ایجاد فضایی نوستالژی میتوانند حس دهه ۵۰ را در شما زنده کنند.

این مجموعه در کل شامل سه رستوران و یک کافه زیبا می‌شود. همچنین برای صرف وعده غذایی لاکچری نیز میتوانید به رستوران اسکای لانژ، مرتفع ترین رستوران تهران مراجعه کنید.

چگونه با تخفیف مناسب یکی از اتاق‌های هتل همای تهران را رزرو کنیم؟

حال که با هتل همای تهران به خوبی آشنا شدید احتمالا از خودتان می‌پرسید چطور می‌توانم یکی از این اتاق‌ها را با قیمتی مناسب رزرو و سفری خاص را در نهایت رفاه تجربه کنم.

برای این منظور پیشنهاد می‌کنم که به سایت سفربازی سر بزنید و از طریق این سایت اتاق‌های هتل هما را با کمترین قیمت ممکن رزرو کنید.

سایت سفربازی در سفر‌های مختلف همراه شما می‌شود و خیال شما را از بابت اقامتگاه راحت می‌کند در ضمن سایت سفربازی با داشتن قابلیتی همچون اقامتگاه‌های اطراف من امکان مشاهده انواع اقامتگاه‌های اطراف را بر اساس موقعیت مکانی شما نمایش می‌دهد. همچنین پیشتیبانی حرفه‌ای این تضمین را به شما می‌دهد که در سفرتان بهترین‌ها را تجربه می‌کنید. در این سایت برای هر شهری که مدنظر داشته باشید اقامتگاه‌هایی شامل هتل، ویلا، اقامتگاه‌های بوم گردی و هر نوع اقامتگاه‌های دیگه‌ای که در آن منطقه مرسوم باشد، پیدا می‌کنید.

نمای شب هتل هما تهرانقیمت‌هایی که در این سایت موجود است اکثرا با تخفیف‌های مناسب ارائه شده است و امکان برنامه‌ریزی یک سفر اقتصادی را برای شما مهایا می‌کند پس از طریق وب سایت سفربازی علاوه بر اینکه می‌توانید هتل هما را رزرو کنید، امکان دیدن لیستی از اقامتگاه‌‌های سفربازی در شهر تهران نیز فراهم شده است.

در نهایت برای انجام عملیات رزرو خود فقط کافی است که اسم هتل هما را در وب سایت سفربازی جستجو کنید و به صفحه مخصوص آن بروید و اتاق مد نظر خود را انتخاب و با استفاده از تقویم روزهایی که قصد اقامت در تهران را دارید رزرو خود را نهایی کنید.

جا دارد که به این نکته نیز اشاره کنم که سایت سفربازی برای کسانی که امکان ارائه خدمات اقامتی، به مسافران و گردشگران را دارا می‌باشند، امکان درآمدزایی را مهیا کرده است.

سخن پایانی

امیدوارم که از خواند این نوشته لذت برده باشید و به خوبی با هتل‌های تهران آشنا شده باشید. اگر علاقه داشته باشید که درباره جاهای دیدنی‌ شهر تهران بیش از بیش اطلاعات به دست آورید پیشنهاد می‌کنم حتما سری به مجله سفربازی بزنید و از طریق آن با دیدنی‌های تهران آشنا شوید و یک سفر منحصر به فرد را برنامه ریزی کنید.

این مقاله تا چه میزان برای شما مفید بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن