اجاره اقامتگاه های بوم گردی اختصاصی جاباما در مازندران

برای سفر به شمال، مازندران می‌تواند یکی از زیباترین و جذاب ترین استان ها برای سفر باشد. مازندران با توجه به قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی عالی، می‌تواند نظر کسانی که به جنگل یا دریا علاقه دارند را به صورت هم‌زمان جلب کند. در سفر به مازندران می‌توانید به جای آن که هتل یا ویلا اجاره کنید، اقامتگاه های بوم گردی جذابی را اجاره کنید تا سفر خود را به صورت بومی و جذاب تر بگذرانید. مثلاً با اجاره اقامتگاه بوم گردی جانا تنکابن می‌توانید سفری جذاب داشته باشید تا خاطرات آن برای همیشه در ذهنتان باقی بماند. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی سفر مازندران و استفاده از بوم گردی به جای سوئیت و هتل بپردازیم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در سفر به مازندران

تا به حال در مورد بوم گردی ها چیزی شنیده اید یا سفری رفته اید که در آن به جای هتل یا ویلا، از بوم گردی استفاده کنید؟ در واقع بوم گردی ها یکی از جذاب ترین از انواع اقامتگاه ها هستند که در سراسر کشور پیدا می‌شوند. اگر شما قصد سفر به استان زیبای مازندران را دارید، اجاره اقامتگاه بوم گردی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. در مازندران انواع بوم گردی ها وجود دارد و شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود یکی از بهترین های آن را اجاره کنید. بوم گردی ها می‌تواند فرهنگ هر منطقه را به شما نشان دهد و این مسئله بسیار لذت بخش است.

اقامتگاه بوم گردی

در استان مازندران بوم گردی های زیادی وجود دارد که هر یک از آنها جذابیت های خاص خود را دارند! شاید نتوانید در ارتفاعات مازندران و جاهایی که دور از شهرها است، هتل پیدا کنید و در آن محیط زیبا اقامت داشته باشید. اما به راحتی می‌توانید بوم گردی های مختلفی در ارتفاعات زیبای مازندران پیدا کنید و از اقامت در آن محیط سرسبز و خوش آب و هوا نهایت لذت را ببرید. در استان مازندران می‌توانید بوم گردی هایی نزدیک جنگل یا ساحل پیدا کنید؛ بنابراین بوم گردی های استان مازندران هر سلیقه ای را به خود جلب می‌کند و می‌توانید نهایت لذت را از سفر خود ببرید.

اقامتگاه های بوم گردی در استان مازندران

اگر قصد سفر به استان مازندران را دارید و تصمیم گرفته اید که به جای اقامتگاه های مانند هتل و ویلا از بوم گردی استفاده کنید، در این بخش همراه ما باشید. در این بخش از مقاله می‌خواهیم به بررسی چند مورد از اقامتگاه هایی که در سایت جاباما در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید به صورت آنلاین رزرو کنید، بپردازیم:

● کلبه عادل در بابل

یکی از اقامتگاه هایی که در مازندران وجود دارد و می‌توانید با اجاره آن از محیط زیبایش لذت ببرید، کلبه عادل در بابل است. این اقامتگاه در شهر بابل قرار گرفته است و هر سال میزبان تعداد زیادی گردشگرانی است که به این منطقه سفر می‌کنند. شما هم می‌توانید با سفر به این منطقه در این بوم گردی اقامت داشته باشید. این اقامتگاه در واقع کلبه های چوبی است که روی آب قرار دارند و محیط بسیار جذابی برای اقامت دارد. پیشنهاد می‌کنیم با اجاره کلبه عادل در بابل چند روزی را از سفر به مازندران لذت ببرید.

کلبه عادل در بابل

● بوم گردی کوکه

یکی دیگر از اقامتگاه های که می‌توانید در مازندران اجاره کنید، بوم گردی کوکه است. بوم گردی کوکه در واقع یکی از بوم گردی هایی است که به صورت کاملاً بومی و محلی ایجاد شده است و با اقامت در آن، حس زندگی در یک محیط واقعی این منطقه را درک خواهید کرد. آرامشی که در این فضا وجود دارد، کاملاً وصف نشدنی است و می‌توانید از اقامت در آن نهایت لذت را ببرید. ساختمان های این بوم گردی هم با کمک خشت و چوب ساخته شده است و حس اقامت در یک محیط روستایی واقعی را به شما می دهد.

بوم گردی کوکه

● بوم گردی کیمه

بوم گردی کیمه یکی دیگر از اقامتگاه هایی است که در شهر سواد کوه و استان مازندران قرار گرفته است و هر سال میزبان گردشگران بسیار زیادی است. این اقامتگاه در محیطی بسیار سرسبز و پر از درخت قرار دارد که حس زنده بودن را در شما القا می‌کند. آرامش این منطقه حاصل از سرسبزی درختان و گیاهان و همچنین آب و هوایی است که در این منطقه وجود دارد. در فصل های گرم سال می‌توانید به این منطقه سفر کنید و از خنک بودن هوای آن لذت ببرید.

بوم گردی کیمه

● بوم گردی پلنگ تله

یکی دیگر از بوم گردی هایی که می‌توانید از اقامت در آن لذت ببرید، بوم گردی پلنگ تله است. این بوم گردی هم در سوادکوه مازندران قرار دارد و اقامت در آن می‌تواند یک حس عالی در شما ایجاد کند. چرا که ساختمان های این بوم گردی هم به کمک چوب و خشت ایجاد شده است و خبری از فضای مدرن شهری نیست. آب و هوای این منطقه عالی است و می‌توانید چند روزی را در آن اقامت داشته باشید و از زندگی نهایت لذت را ببرید. زمستان های این منطقه پوشیده است برف است و تابستان، آب و هوای بسیار دلپذیری دارد.

بوم گردی پلنگ تله

● بوم گردی سرای اساس

یکی دیگر از بوم گردی هایی که می‌توانید برای سفر مازندران اجاره کنید، بوم گردی سرای اساس است. این بوم گردی هم در سوادکوه مازندران قرار دارد و می‌توانید از طریق جاباما به صورت آنلاین رزرو کنید. محیط این بوم گردی کاملاً سرسبز و زیبا است و آب و هوای بی نظیری دارد. هنگامی که وارد خانه های بوم گردی می‌شوید، فرهنگ این منطقه را می بینید! چرا که سرتاسر خانه های آن پر از اشیاء و صنایع دستی هستند و می توانید با فرهنگ منطقه آشنا شوید.

بوم گردی سرای اساس

● بوم گردی کیوتی کاتیج

یکی دیگر از بوم گردی هایی که می‌توانید در شهر شیرگاه مازندران رزرو کنید، بوم گردی کیوتی کاتیج است. این بوم گردی خانه های چوبی دارد و امکان اقامت در آن به راحتی وجود خواهد داشت. از جذاب ترین چیزهایی که در این بوم گردی به چشم می خورد، محیط بسیار جذاب و دیدنی آن است و کلبه های چوبی قرار گرفته در آن. در خانه های این بوم گردی امکانات اولیه نظیر کولر گازی وجود دارد و در تابستان هم می‌تواند یک بوم گردی جذاب محسوب شود.

بوم گردی کیوتی کاتیج

● بوم گردی جانا

یکی دیگر از بوم گردی هایی که در شهر تنکابن استان مازندران قرار دارد و در یک محیط سرسبز ایجاد شده است، بوم گردی جانا است. خانه های این بوم گردی بسیار زیبا و دیدنی هستند و اقامت یک یا چند روزه در آن می تواند حال و هوای تازه ای در شما ایجاد کند.

بوم گردی جانا

● بوم گردی پرداروم تنکابن

اگر از افرادی هستید که به بوم گردی های جنگلی علاقه دارید، جاباما برای شما در شهر تنکابن یکی از بهترین بوم گردی های جنگلی را در نظر گرفته است. این بوم گردی هم خانه های جذاب روستایی دارد و هیچ خبری از فضای مدرن شهری در آن دیده نمی شود. شما می‌توانید با هزینه ای مناسب یک یا چند شب را در اقامتگاه بوم گردی پرداروم تنکابن اقامت داشته باشید و از محیط بسیار جذاب آن لذت ببرید.

بوم گردی پرداروم تنکابن

اگر قصد اجاره بوم گردی در هر یک از استان های ایران را داشته باشید، جاباما در کنار شما است تا به شما کمک کند. در جاباما انواع اقامتگاه ها و بوم گردی‌ها وجود دارد تا بتوانید سفر خود را به یک سفر لذت بخش و جذاب تبدیل کنید.

4.2/5 - (21 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن